platax

sovkompis

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag, och ska hem till Rasmus och fira han.
Har aldrig varit hos honom så Lasse och Jennifer kommer och hämtar mig. :)

Här även Malin här, fast hon duschar håret nu, så jag
tänkte att jag kunde passa på att blogga lite. ^^ Hon har sovit hos mig sen
torsdags. :) hehe, skönt med sällskap när Niklas är iväg. :(
men han kommer hem imorgon. <3 jag ska jobba 8.00 - 16.15,
men vet ej vilken tid han är hemma, men hoppas han kommer hem runt den tiden. :D
Saknar han så mycket, men är glad att han hör av sig när han kan. <3

Jag och Malin har egentligen inte gjort såå mycket när vi har varit nu,
men trevligt har vi haft iaf. :) vi har spelat lite Wii, kollat på film, handlade lite,
ja, det är väl det. hehe.



Och måste påminna mig själv att börja läsa lite mer i
körkortsboken, börjar bli lite tjatigt, men måste!
Vill ha det innan sommarens slut!
Körningen är nog inget problem med, måste väl
bara repetera innan uppkörning, fast det gör man ändå. :)

Men pluggning, det måste jag köra hårt med!
Men läsning är inte min grej, det borde göras på film! hehe.
Eller finns det?


Nu ska jag gå och blanda saft, mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: