platax

torsdag, heja!

Kategori: Allmänt

ooh, Niklas åkte igår igen, blir alltid så tomt utan han.
Men nu börjar man bli "van", han har åkt mycket nu bara i maj,
så det är rätt lugnt. :)
Jag jobbar mycket så tiden går fort.

Idag blir det att jobba 16-22.15. :)


Och imorgon blir jag ledig, måste iväg till laboro center.. ><
ska prata lite med dem om vad de tycker, min navelpiercing mår inte
så bra, eller det var värre förut då när jag bytte piercing till det som inte är av titan,
det gillade inte min kropp, så då bytte jag tillbaka, det gjorde inte alls
ont, så jag vet inte vad som gör ont iaf, därför har jag kvar det för det
gör inte så ont, bara när "varet" har torkat och sen när man råkar komma på
piercingen.
Men det stod på internet att man inte bara skulle ta ut det om det är
en infektion(är ändå lite orolig), för då kan det komma smuts och sådant, så det stod att
man kunde gå till ett piercingställe och fråga.

Men det håller faktiskt på att bli bättre ser det ut som. :)
Men man kan ändå gå och fråga.
Jag har iaf lärt mig en läxa, SKA ALDRIG byta till något som inte är av titan.



Äsch, nog om detta, jag ska gå och dricka upp mitt kaffe och sminka mig. :)
Ska senare gå hem till mamma och sen blir det att jobba.
tjaadå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: