platax

trött..

Kategori: Allmänt

Jag är trött. Alltså trött i kroppen, och man ska vara ung? jo tjena.
Orkar liksom inte jobba 6 dagar sen ledig en dag och nu jobbar man 7 dagar.
Det borde man väl klara när man är ung?
Men tycker ju det.
Men så blir det när folk är sjuka och sådant, då kör man hårt. ^^
Men på tisdag ska jag iaf vara ledig och Hemma!

På onsdag åker jag på kryssning och kommer hem på torsdag. :)
Det ska bli kul att komma bort, men inte från Niklas. :(
Känns som att jag inte hinner träffa han så mycket,
men vi skaffar oss tiden. ^^ han kommer hem på söndag,
han vet inte riktigt tiden, men det visar sig.

Först är man hos mamma och firar morsdag på söndagen, efter att jag har slutat jobbet förstås.
och sen så lär jag gå hem när Niklas kommer hem. <3
då ska jag krama sönder han!!!!
sen ska jag träffa Malin en stund och titta på Big Brother ihop. :)
Sen ska jag sova! haha.



Ja, annars har det väl inte hänt så mycket.
Eller mamma var snäll och tog hand om en påse tvätt
med handdukar och sådant jag behövde få rent. <3
det var snällt, Tack! Kunde ej vänta i en vecka.. för det är
typ så länge man får vänta för att få en tvättid.



Och vet ni, när jag kom hem och skulle ta en dusch..
för på jobbet är det en BASTU!!! kan inte tro att man har ventilation där.
Men iaf, då såg jag någon insekt i badkaret, tror den var död..
jag regagerade för snabbt och mosade den med toapapper. ><
det såg ut som en liten geting, men tror ändå inte det.
Den hade lite gult på sig och var lite lurvig. Så det var en läskig sak.

Men HATAR insekter. Jag har ju inte ens några fönster öppna.
Såå.. vart kommer ni ifrån? jag vill inte ha er!

Men hoppas att det bara var den, för jag vill inte ha samma grej
som jag hade i gamla lägenheten, då hade hittade 5-6 getingar
på min toa. För jag är rädd, så jag fick panik och ringde direkt till
mamma och hon fick komma och ta bort dem. haha. (för Niklas var i lumpen på den tiden)

Nej usch, nu ska jag gå och lägga mig i soffan och bara softa!
goood natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: