platax

burr, men ja

Kategori: Allmänt

Dåliga nyheter.. jag får inte ha kvar min anställning på coop. :( men få vara glad att jag får vara kvar som behovare iaf.
Men nu gäller det att söka nytt!! kollar lite nu på internet (butiker) och det finns inget ledigt, då blir det att man slänger in lite spontanansökningar. Men känns som att det inte ger så mycket.

Jag känner väl si sådär, jag har nog lite svårt att föreställa mig än. :P det kommer väl att slå till när jag väl står där utan tider. Men sånt är livet känner jag väl. Sen frågar man sig.. ska man gå åt någon annan riktning? kanske återgå till "drömmen" då jag skulle vara layoutare, typ jobba för en tidning då jag sätter ihop bild och text i InDesign. Det låter lockande, men nu var det några år sedan man gick i gymnasiet och jobbade med sådant. Kanske inte kan något alls. haha.

Kanske blir att gå över till någon praktikplats igen på något annat ställe och får erfarenhet på något annat håll?
Mycket idéer. Men vad jag ska göra vet jag inte än, det kommer när det kommer. Fick ju ändå veta det igår.

-

Nog med prat om det, men har ni tips så skriv gärna. ^^

Nu ska jag återgå till tvn med läsken och se på någon film.
hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: