platax

drömmar

Kategori: Allmänt

Idag har jag tänkt extra mycket, vad ska jag göra senare i livet?
kollade på nyheter, varsel på varsel. Finns inga jobb snart kvar (eller inte sådant jag klarar av iaf)
 
Men något som skulle vara kul är väl förstås butik (som jag är i nu) men mest typ hemtex eller någon sådan butik tror jag.
 
Annars så jobba med djur(men kan inte så mycket om dem egentligen) och sen något med rymden att göra, jag gillar att se på stjärnor och kollar på tv när det går om rymden. men det är något som verkar rätt uteslutet, behöver nog plugga på sådant som jag inte är så intresserad utav, läste lite.. många är inom teknik.
Men ska väl inte ge upp hoppet, kanske finns något inom det. :)
Sen skulle det vara kul att bli dykare! dyka ned i djupa vatten och undersöka och se vad som finns, och simma bland fiskar!

Annars finns det alltid att jobba som layoutare eller något, i gymnasiet så var "drömmen" att göra en egen tidning typ, haha.
men vet inte om vad, man allt för att klistra in text och bild!


Det finns saker som intresserar, men vart ska man gå till väga känner jag. Men den vägen finner man så småningom.

Dags att dra sig till sängs, godnatt. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: