platax

Saffran

Kategori: Allmänt

Idag bakade jag och Niklas lussekatter, de vart faktiskt helt okej. :) trodde inte att vi skulle lyckas, jag har alltid otur när jag ska baka tycker jag. haha.
Men vi är ett bra team. :D

Idag har jag även städat lite, påbörjade med att städa fönstret, vart klar med ena i vardagsrummet, sen när jag skulle börja med det andra så visades sig en spindel. :O:O den är ju så läskig. sen tog jag en tidning och skulle slå. Sen försvann den bara. :( har inte hittat den än heller.

Sen lät det jag det bli och får tvätta fönsterna en annan dag.
Då gick jag över till körkortspluggande ett tag, läste lite.
Efter det så gjorde jag ett prov, fick "nästan godkänt" >< det var ju inte kul att höra, plugga lite till alltså.
Jag har ju ändå mycket tid nu när jag inte jobbar så mycket. Får hoppas jag pluggar lite mer än vad jag redan gör.

-----------------------------------

Häromdagen så sydde jag klart sovrumsgardinerna. :) finfina. det är julgardiner. Nu har jag bara vardagsrummet kvar, det är lite mer att göra med, mycket tyg.. men det kommer nog att gå bra. :D

Det är riktigt kul med uppgifter såhär, ibland känner jag att det skulle vara trevligt med att vara hemma jämt och ta hand om hemmet typ. Men det är nog bara kul för stunden förstås, jag kände ju redan idag lite att jag vill jobba. haha.


Men äsch, nu ska jag se klart på tv och dricka upp julmusten, sen ska jag sova. Gooodnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: