platax

natt

Kategori: Allmänt

ja, klockan 02.06 (min iaf) och jag känner mig inte så trött, men det är väl för att jag är ledig imorgon, då känner jag att jag kan vara uppe. haha. :)
imorgon blir det saker att göra, en av dem är att jag och Niklas ska åka till Expert, om det är fortfarande är öppet, eller om allt redan är slutsålt? men jag har ej kunnat åka innan så. det visar sig då.

Sen får vi se om Niklas orkar skjutsa mig till stan, ska till panduro och kolla på fjärilar där, ska fixa lite på väggen som i Gossip girl, inte riktigt likadant, det skulle aldrig funka. haha. men något liknande. :)


Idag var jag på kalas, Emma fyller 5 år idag, helt stor är hon!
Men iaf, hon fick en present av mig, en "godismaskin" eller vad man ska säga, man vrider och får en godis, haha. Som en tuggummimaskin!! Hon verkade gilla det. :D köpte den på finlandsbåten, M.m godis till. Hon fick även ett spel som jag köpte på konsum som jag trodde hon skulle gilla. och det verkade hon göra. :) jag var ju en av de första där för jag skulle jobba klockan 15. och kalaset började 14. så kom dit vid 12-1 tiden så att man hann vara där ett tag. :D
Sen träffade man pratglada Emil, man bara smälter.

nu blir det soffläge igen. ville bara skriva av mig lite. tjoo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: