platax

semestern slut

Kategori: Allmänt

Nu är det tillbaks till det vanliga. Semestern är slut.
Även om det är synd, skönt med ledigt. har hunnit fått rätt mycket gjort.
Och det roliga är att min dygnsrytm är ändrad. Har spelat rätt så mycket.
Tf2!

Vad har jag gjort på min semester?
Har varit på kryssning med mamma. :)
Vi åkte till finland och var på land i några timmar.
Var på sea life. Fina fiskar. Fick även en rundtur med en guide till maneter.
Vad har jag mer gjort? Firat alle, umgåtts med vänner. :)
Har säkert gjort mer. Men börjar bli trött på att skriva med min mobil.
Just ja, har köpt en ny mobil, Nokia Kumla. Mycket snabbare och mer tillförlitlig. :) men annorlunda tagentbord. Haha.

så hej svejs

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hahah hade ingen aning om att det fanns en Nokia Kumla :)

    Svar: haha, inte? det är ju den heta mobilen, alla har den. hahah.nej, men får börja läsa lite noggrannare innan jag skickar. :P
    har inte riktigt lärt mig än. hehe
    Maddä

    2012-09-19 | 17:34:58
    Bloggadress: http://redcorvette.blogg.se

Kommentera inlägget här: